2013年10月13日 星期日

Quiet Time 安靜的時刻

For All (送給大家)

Quiet Time 安靜的時刻

Sometimes we need some quiet time (有時我們需要安靜的時刻)

To keep our purpose sane and clear. (來使我們的目標健全與清楚)

Sometimes we need to just listen;( 有時我們只需要傾聽)

There are voices we need to hear. ( 有些聲音我們需要傾聽)

When I stroll through a blooming garden, (當我漫步走過百花盛開的花園)

  My soul is filled with joy and cheer. ( 心中充滿喜悅與歡呼)

The silent shout of radiant flowers (光彩奪目默默的花開)

Speaks volumes to me- my spirit can hear. ( 大聲地告訴我-我內心聽得到)

   I’ve learned to listen with my heart, (我已學會用我的心傾聽)

The bluebird’s song- my soul can hear. (我能聽到知更鳥的歌聲)

A quiet breeze whispers peace to me…(靜靜的微風低聲訴說著安祥)

It’s God’s voice I hear… loud and clear. (我聽到的就是上帝的聲音-十分清晣)


They found abundant and good 他們發現繁茂又美好的草原,
pastures, and the land was spacious, 寬敞,安靜又和詳。
quiet, and peaceful.

1 Chronicles 4:40

10/13/2013

校友全聯會

AACHW13


沒有留言:

張貼留言