2013年10月20日 星期日

靈修 (1)

基督教禱告文 (1)

In My Dark Hours
(在我黑暗的時刻)

In my dark hours 在我黑暗的時刻

I trembled in fright. 我害怕得發抖

Then I heard, “Come follow me,” 然後我聽到聲音說,『跟我來,』

           And I saw a path of light. 並且我看到一道光。


           Lord was smiling 主正微笑著

As He spoke gently to me. 當衪輕聲地告訴我時。

              “Fear not my lost child, 別害怕,迷路的孩子,

              I have plans for thee. 我要給你一些計劃

Faith will move mountains- 有信心就可以移山

Bring you strength and new hope. 它會帶給你力量和新希望。

              Life will have meaning, 生命會有意義的

              You will learn to cope.你將學會如何克服困難。』

              Today, I rejoice- 今天我高興-

              Give thanks to Him above; 我要向牠表達我的謝意

              Service for our Lord 能為我們的主服務

         Filled my heart with needed love. 使我內心充滿了要給別人需要的愛


          摘錄自Salesian Inspirational Books

          Justin Lai 選譯

        附啓:朋友,若對佛教思想有興趣,請閱覽英語漫談另文

          10/20/2013

          AACHW13


沒有留言:

張貼留言