2013年12月15日 星期日

“My Mission”-我的使命- (10)

靈修的話-10

“My Mission”

I give my life to you, dear Lord 我把生命奉献給祢,敬愛的主
To do with as you will, 讓祢隨意處置
To shape and mold within Your realm 在祢的國度裡,被祢塑造與形成
With eager heart to fill. 用熱誠的心來填滿。

To ease some poor soul’s heartache 減輕可憐者的心痛
And help someone in pain並幫助痛苦的人
Is now my earthly mission, 是我在人間的使命
So that heaven I may gain. 這樣我便可以上天堂。

In goodness, faith and charity, 善良地、信仰祢地與慈善地
Your servant I shall be; 我將成為你的僕人
In sorrow, strife and sore distress…無論我傷心、掙扎與痛苦
Lord, you may call me. 主啊!你都可以呼喚我。

摘自Salesian Inspirational Books

Justin Lai

12/15/2013
全聯會


AACHW13

  1.  

沒有留言:

張貼留言