2017年2月6日 星期一

美式的幽默-21

美式的幽默-21

Minions, quote, citat, weird, funny, giggle, funny:
惡作劇是別讓人知道你多怪,直到他們太遲知道,而退不了

Spiders                                                                                                                                                     More:   看到一隻蜘蛛不成問題,它消失了才是

Minions Quotes. That is probably how I would say sorry to people.                                                                                                                                                      More:
抱歉,當我叫你蠢材時,傷了你的尊嚴,其實我以為你早知道


I care about people. I love them. But I don't care what they think about me. And THAT is the key.: 掛慮,我愈快樂-
私が気にすることが少ないほど、私は幸せです


Funny minions @lilyslibrary and BOOK BOYFRIENDS will make you fall in love forever:
伶俐的男生使你臉紅。熱情的男生使你流口水。酷的男生使你做白日夢。
不過,相信我,好笑的男生會使你不知不覺地愛上他


.:   本人非胖子,不過是目標大,易於看見而已

Only  thing  stopping me from breaking  you in half....:  只有一件事,使我無法把你分成兩半,就是因為我不想有兩個同時出現。(一個已受不了)

I've always loved the idea of not being what people expect me to be:    我一直喜歡這個想法,就是別當作別人期待你成為的那種人

Minions                                                                                                                                                     More:   我並非在爭辯,只不過在解釋為什麼我對你錯

If people talk behind your back just fart funny quotes quote funny quote funny quotes humor minions:  若有人背後毀謗你,就放臭屁給他聞

Minion:   我告訴自己最大的謊言是,我無須記下來,我記得住


I try to be a nice person.  But sometimes my mouth doesn't want to cooperate! - minion:   我試圖當個好人,但有時候,嘴巴就是不肯合作

Minion humour:  我需要繼續服藥,才能掌摑笨蛋,並責備它的副作用

Funny but true!: 當一位女士,問「什麼?」她正給你机會,要你改變說過的話


Justin Lai 編譯

02/06/2017


沒有留言:

張貼留言