2016年10月4日 星期二

美式幽默的智慧-14

美式幽默的智慧-14

People: "Why do you have like 5 friends only?" Me: "Quality, not quantity.":

有人問:為何你只有五位朋友
        答:重質不重量

Los Angeles Minions Quotes (12:38:06 PM, Saturday 28, May 2016 PDT) – 30 pics:

患難與共的友人就是,你拼我也拼;你傷了我也傷。你從橋上往下跳,
我就划獨木舟來救你這個笨蛋




Top Funny Best Friend Quotes collection:

     本人和一群好友是最好笑的人

Minions Quotes:
本人打算在臉書留名為「無名小卒」。因此當有人po了笨東西,我可以喜歡它,那就是說:没有人(無名小卒)喜歡它 (一語双關)

Top 30 Funniest Despicable Me Minions Quotes | http://www.meetthebestyou.com/top-30-funniest-despicable-me-minions-quotes/:
當我心情不好,有人叫我認了吧。我會鼓起勇氣,用球棒打斷他們的腿,然後叫他們「滾蛋」

Lol this is funny because I'm almost the same with everyone except if I know you well it's a lil different because I'm different with my friends than I am with family:
我淘氣的水平,依我結交的朋友而定(龍交龍,鳳交鳳)

♡♡♡ They bring light to my darkest of days. Each one brings something so different and unique in my life.:
當往事不堪回首,又缺乏膽子望前看時,只好看看身旁,才發現好友在旁邊

People: "Why do you have like 5 friends only?" Me: "Quality, not quantity.":
有人問:為何只有五位朋友?本人答:重質不重量

Life is better with true friends.:
人生有了真正好友,才會変得更好

Justin Lai 編譯

沒有留言:

張貼留言