2015年8月22日 星期六

名人與名言 (10)

名人與名言 (10)

Image result for gratitude
1)     Thanks to those who hated me, you made me stronger.
感謝曾經恨我的人,你使我更茁壯。

Thanks to those that loved me, you made my heart go fonder.
感謝曾經愛我的人,你使我的心更具情愛。

Thanks to those who cared, you made me feel important.
感謝曾經愛關懷我的人,你使我感覺重要。

Thanks to those who entered my life, you made me who I am today.
感謝曾經進入我生活的人,你使我成了今天的我。

Image result for gratitude

Thanks to those who left, you showed me that nothing lasts forever.
感謝離開我的人,你告訴我沒有永遠持久的東西。

Thanks to those who stayed, you showed me true friendship.
感謝留下陪我的人,你讓我明白友誼的真諦。

Thanks to those who listened, you made me feel like I was worth it.
感謝聽我話的人,你讓我感覺我的話是值得聽的。

Justin Lai 編譯/



08/21/2015

沒有留言:

張貼留言